22 maja 2013

Liebster Awards

Dostałam wyróżnienie od http://smakolyki-moniki.blogspot.com/ oraz nominację do Liebster Award za co baaardzo dziękuję .


Powyższa nominacja to takie wyróżnienie dla Bloga oraz osoby tworzącej, a zarazem pozwala na poszerzenie liczby obserwatorów i rozpowszechnienia swej pasji. 
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań przygotowanych przez osobę, która Cię nominowała, a następnie samej nominujesz kolejne 11 osób/ blogów i zadajesz im swoje 11 pytań. 
Ważne!!!! Informujemy osoby nominowane o tym wyróżnieniu oraz nie nominujemy bloga, który sam to zrobił . 
Zaczynamy :)

Oto moje odpowiedzi: 
1. Skąd się wzięła nazwa Twojego bloga?
Dla mojej ukochanej babci i mamy jako dzieciaczek byłam "Kamilusią" bądź "Karmelkiem" , a że blog o zdrowych zamiennikach i kuchni to należało ten karmelek ozdrowić. Więc jestem Zdrowy Karmelek, bo i ciasteczka i smakołyki mogą być zdrowe/wsze :)

2. Najbardziej ulubiona potrawa z Twojego bloga.
Serniki w każdej wersji.

3. Ciasto które mogłabyś jeść codziennie ;)
Sernik pieczony i na zimno, ale wolę desery od ciast.

4. Czy ktoś pomaga Ci w prowadzeniu bloga?
Jedynie lub aż koleżanka fotograf - https://www.facebook.com/laura.makabresku

5. Od jak dawna prowadzisz bloga?
Hmmm, a jak tam ta data w historii ;)  .... a dokładnie już 1,5 roku .

6. Pierwszy Twój przepis na ciasto to ..?
Pierwszy nie jest nawet na blogu, ale pamiętam że zrobiłam zdziwaczały ale pyszny kefirowy z owocami i serem. A z bloga to owsiane ciasteczka.

7. Skąd biorą się Twoje pomysły albo skąd bierzesz inspiracje na przepisy?
Przychodzą podczas zakupów w sklepach ze zdrową żywnością lub na targu, czasami oglądając blogi innych łączę pomysły w "kupę", a czasem nagle co za mną zacznie chodzić i na mus muszę tworzyć :)

8. Wolisz gotować dla Twojej najbliższej rodziny czy dla znajomych ?
Nie ma to znaczenia, ale w rodzinie nie każdy akceptuje moje wyczyny, bo tato z bratem kręcą nosem, jak wiedzą co mogą zjeść ;) ale znajomi i mama wcinają i całują w podzięce :)

9. Z jakiej części Polski albo świata pochodzisz ;)?
Urodziłam się i wychowałam się w Jaśle na podkarpaciu, ale od studiów po dzień dzisiejszy i chyba już forever Kraków w małopolsce.

10. Co było powodem założenia bloga?
Pasja do zdrowego stylu życia, pieczenia słodkości i próby ograniczenia tego kupnego, na korzyść zdrowych zamienników. Chciałam udowodnić, że można :)

11. Co można znaleźć w większości na Twoim blogu tzn. ciasta czy potrawy ?
Ciasta, ciasteczka, desery :) ZDROWEEEEE

A oto moje pytania:
1. Niezwykły przepis czy niezwykłe zdjęcie?
2. Co w daniach liczy się dla ciebie najbardziej: wartości odżywcze, smak, zapach, wygląd, a może wybór składników ?
3. Wolisz gotować dla siebie czy dla innych?
4. Gdzie najczęściej robisz zakupy? (targ, supermarket, sklep ze zdrową żywnością itp.)
5. Ulubiona wytrawna potrawa?
6. Ulubiony łakoć? Kupny bądź domowy?
7. Co cię inspiruje w tworzeniu nowych dań?
8. Czym zajmujesz się na co dzień?
9. Do jakich restauracji/ knajp/ barów chodzisz najczęściej? (rodzaj kuchni/ link zachęcający)
10. Ukochany zapomniany smak (produkt/ potrawa) ?
11. Jak najczęściej spędzasz swój wolny czas?

Nominuję:


2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację :) Jest mi na prawdę bardzo, bardzo miło :) Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam jeść serniki w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń